tisdag 22 januari 2008

Trevlig kväll ;)


En trevlig kväll blev det på Scandinavium igår, när Indianerna vann över Modo med 8 -2. Och eftersom min älskade Sambo har Modo som någotslags hatobjekt, var det end extra nöjd gubbe att umgås med på kvällen. Gissa vad vi gjorde??? Nähänä, inte alls!! Vi (han) tittade på matchen engångtill, på tv'n, hehehe...


Jag tillbringade den stunden med lite uppdateringar i matriklar, planering för parkering,garage och lite sånt, läste i min senast inköpta Dean Koontz och sedan avslutade vi med en Midsummer Murder på dvd.


Vaknade med världens halsont, ont i kroppen och illamående. Inte har det blivit bättre under dagen, så jag hoppade över innebandyn idag. Hoppas det blir bättre imorgon, tycker vi har varit tillräckligt sjuka i vinter.



Slappardag idag

2 kommentarer:

  1. Nä fy så trist! Syster här rekommenderar en bra bok i sängen och så te med honung! Kanske ett par alvedon också... Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. La dig som länk hos mig, ok???

    Hur mår du idag?

    SvaraRadera