torsdag 21 februari 2008

Tröttheten har tagit över

Jösses, vad trött jag är! Har nog inte sovit något vidare de sista nätterna.

Var och gjorde biopsin igår. Det var inga problem, några nålstick och så var det klart. Det känns ok nu oxå, men jag har svullnat en del i halsen, vilket gör att det trycker en del mot mat- och luftstrupen. Ganska obehagligt, det är svårt att svälja och det retar i halsen hela tiden. Men det går snart över, skönt!

Och tandläkarbesöket som jag varit mycket mer orolig för, avlöpte hur härligt som helst! Tandis tyckte att jag nog aldrig varit bättre i munnen, ingen inflammation, inga hål och ingen tandsten. Ingen rotfyllning och ingen tandutdragning!! YES! Jag biter ihop käkarna så hårt på nätterna, nästan som kramp, och det gör att mina tandrötter blir inflammerade ibland. Tandskena funkar inte på mig - jag har redan bitit sönder två stycken. Den ena höll en vecka, den andra i två... Och då hade jag spottat ut dem i sömnen innan dess - inte mycket lönt, alltså! ;D Jag har haft värk i tänderna och tandbenet ett tag, så jag trodde jag låg riktigt risigt till - men jag klarade mig. Ska ev a antiinflammatorisk medicin några dagar bara. Härligt!!!!

I morgon bitti, om bara 5½ timme landar Sonens flyg på Landvetter. Så gott det ska bli att få krama om honom igen! Det har visst varit jättevarmt i Phuket, runnt 33 - 36 grader i skuggan, och över trettio i vattnet. Mmm så skönt det hade varit!!


Bara trött idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar