tisdag 1 november 2011

En liten ängel har flugit sin kos

När jag skrivit det förra inlägget, började jag läsa bloggarna jag följer.

Den första jag besökte var Tildas resa. Den handlar om Tilda 9, som kämpat i drygt ett år mot cancer. Hennes mamma har haft ett tufft år, förlorade sin sambo hastigt i januari.
Tilda hade blivit hastigt sämre, men jag hade hoppats få läsa att hon skulle må lite bättre. Så var det ledsamt nog inte
I morse somnade den lilla kämpen in, bara 9 år gammal

För bara en vecka sedan, startade Tilda en egen fond på Barncancerfonden. Hon bestämde själv vad den skulle heta, nämligen Tildas hjälpande gåva . Om du har fem kronor, en tjuga eller kanske mer, klicka på länken så hamnar du där.

Sov i ro, lilla tös ♥

1 kommentar:

  1. Det är så fruktansvärt orättvist, och så många frågor som dyker upp när man läser om lilla Tilda. Många obesvarade varför snurrar i huvudet, gråten stockar sig i halsen... fn vad livet kan vara grymt och orättvist. En liten tjej på nio bast ska inte behöva få cancer...
    Men ilska hjälper förstås inte...

    SvaraRadera