söndag 18 december 2011

Sömnig!

Försöker ta mig ur soffan, men det går sisådär. Förstår inte hur jag kan vara så sömnig! Vaknade först vid halv 12, gick ner och fixade mat till Thomas, röjde lite i köket, rastade hundarna och tog fram frukost. Satt mig i soffan och tog en kopp. Thomas vaknade och åkte till jobbet vid två, och sedan vet jag inte mer förrän jag vaknade för en stund sedan..
Och jag som skulle tagit fram lite julgrejor! Men det får bli i morgon, nu ska jag se om det finns något acceptabelt att klä sig i - vi ska till Ronny (Thomas bror) och fira Emelie som blir 18.
Det ska bli trevligt :)
Om jag inte somnar i soffan igen, förstås..

Pappa och Elisabeth åker till värmen snart igen. Lika roligt som vanligt att kunna följa dem här Och man blir lika avundsjuk varje år när man läser.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar