måndag 11 augusti 2014

En bättre dag

Det blev ju bättre förstås.

Tog en full dos antihistamin och somnade som en klubbad säl. Vaknade inte förrän fem över tolv! Alla utslag var nästan helt borta och klådan också. Ren magi! :)
Men götapetter så trött jag är idag. Hade fortfarande problem med klådan i händerna så jag fyllde på med en femtedels dos med antihistamin igen. Det var väldigt effektivt. Men lite dumt. Eftermiddagen har tillbringats i dimma, och jag kämpar för att hålla mig vaken..
Men visst är det fantastiskt att ett par piller kan hjälpa så mycket!?

Vi har iaf världens bästa försäkringsbolag! Iofs dyrare än många andra men man får alltid hjälp. Ringde till If och berättade hur dumt jag bar mig åt med mobilen, och undrade om jag kunde få hjälp med betalningen. Och till min stora förvåning behövde jag bara tala om vilken mobil jag har, vilken prisuppgift jag fått och var jag tänkte laga den - hon kollade om prisuppgiften var rimlig och så sa hon att pengarna kommer inom en vecka. Eftersom vi inte behövt använda försäkringarna på länge hade vi en rejäl självriskbonus, så jag behöver inte ens betala den. Helt grymt! Det är verkligen värt de extra kronor vi betalt i avgifter, för det har fungerat lika bra varje gång vi har haft kontakt med dem. Och det har lönat sig för oss, även i kronor och ören.

Nu ska jag slappa vidare. Kanske kolla lite listor och titta på en film.

Livet är allt ganska ok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar