torsdag 21 augusti 2014

Långa jeans och dammråttor

Samlar ihop mig inför kvällens övningar, alltså inte mina utan lagets. Ska som vanligt bara bevaka att de gör som de är tillsagda, tjata om medlemsavgifter och kolla efterbeställningar på utrustning. Föda dem med lite frukt, och ha en go stund helt enkelt :)

Hoppas verkligen att det blir bättre väder snart. Saknar värmen och dessutom - fortsätter det här måste jag ju börja städa. Och det har jag ingen lust med alls. Har tom tagit fram de långa jeansen - usch!

Hade en utvärdering igår med Maria, sjukgymnasten som har slitit med mig så länge. Hon kom tillbaka från 4 veckors semester och var nyfiken på hur det gått. Hon blev väldigt nöjd med mig, men sa också att det inte är säkert att jag kommer att få tillbaka styrkan helt i vänsterbenet. Det hade en konstig vridning innan operationen och var sämre än det högra. Men vi får se, jag är ju inte den som ger mig i första taget.
Men det känns jobbigt. Tycker inte själv att jag gör så stora framsteg, och vikten har ju inte ens börjat att minska. Iofs har den stannat, men ändå... 
Det är för jäkla träligt just nu.

För övrigt är det bra. Trivs som attan i mitt nya lag, både spelare, tränare och annat folk runt omkring laget är bra att ha att göra med. Och jag har snart dresserat dem, så de gör som jag vill helt och hållet ;D

Nu får jag rusa
Ha det gott därute ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar