fredag 23 januari 2015

Kontraktskrivning, familjemiddag och snurr i kolan

Idag blev kontraktskrivning på Lindas nya lägenhet. Tack vare en fint läkarintyg och fantastiskt folk på Familjebostäder har hon sin efterlängtade tvåa, med balkong och badkar. Den är sliten, men med tapeter, färg och nya skåpluckor i köket kommer det bli ett jättefint hem för lång tid.
Grattis älskade sötis! Är så glad för din skull!

Vi firade genom att Daniel och Linda kom hit och åt middag. Det blev en väldigt mysig eftermiddag och kväll med mina fina ongar.

Orkar inte skriva så mycket. Äntligen börjar feber att försvinna, med hostan är jättejobbig. Fick Cocillana, men jag blir ju helsnurrig av den. Somnar, velar och håller på. Men den dämpar iaf något så jag får sova lite. Nu har jag tagit en dos och sitter och småtittar på tv med Thomas.
I morgon är det match i Partillebo och den vill jag inte missa för min goe extrapojk, Peter, har spelat 100 matcher i A-laget och ska firas. Om jag så ska krypa dit ska jag vara med.
Han är grym, den pojken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar