fredag 16 oktober 2015

Finbesök

I förrgår hade vi finbesök. Daniel, Karin och Linda kom hit på middag. Väldigt mysigt, vad jag älskar de där ongarna! Blir glad i hela kroppen när vi sitter och småkäbblar.
Daniel hade hämtat sin nya bil och den är fin med "extra-allt". Lite avundsjuk är man ju, men vi har ju Gamla Bettan. Hon får puttra på ett tag till.
Hoppas jag.

Annars är det lugnt. Känner mig lite trött och har ont lite här och där, men det ska ju vara så på den här modellen. Det blir nog bättre snart. Ska på tvåårskontroll för höfterna de närmaste månaderna, gånglabbet först och sedan röntgen, bentäthetsmätning och läkarbesök nästa månad.
Det ska bli intressant att se hur det ser ut nu. Har av och till lite problem med smärtor i vänsterbenet, men annars funkar det väldigt bra. Lite mer balansproblem än före operationen, men det beror ju på trafikskadan så det är ju sas som det ska. Får försöka lägga på en rem men träningen, men det går lite si och så med den. Balansen mellan nacke och höfter är lite svår. Tar jag i för lite blir det inte bra med benen, för mycket - ja då pajar nacken/armarna/ryggen. Men det funkar ganska bra ändå.

Nu ska jag fortsätta vila, har skallebank modell jättestor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar