söndag 15 maj 2016

Rätt låt vann

Typ.

Vi tittade Eurovisonsschlagerfestivalen igår, Linda och jag. Det var faktiskt många bra låtar i år, det var lite svårt att bestämma sig för vilken som var favoriten.
Tyckte nog att Frans låt höll bra, Australiens var väldigt bra också vilket ju märktes i röstningen. Låten som vann kom från Ukraina, och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Politik ska ju hållas utanför tävlingen, och jag tycker nog att den här låten klev lite över gränsen. Men den var fin, och jag tyckte om den. Inte lär det bli någon hit, det verkar Frans låt redan vara.
Måns och Petra gjorde en fantastisk show, den var bäst hittills.

Mat blev det också som Linda fotade, kycklingsallad, alkoholfritt vin och sedan fruktsallad med vaniljkvarg, jättegott!
En väldig mysig kväll blev det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar