torsdag 19 maj 2016

Varbergsbesök

Hos den här härliga personen var vi idag.
Min mamma är den bästa mamman som finns!

Idag tog Linda och jag en sväng till Varberg. Det var dags för det årliga besöket på Blomsterlandet med mamma. Hon brukar få presentkort när hon fyller år, så hon kan handla mycket blommor till sin loftgång på våren. Den brukar vara alldeles fantastisk på sommaren.

Och handlade, det gjorde hon. Och jag också. Kom hem med halva bilen full av blommor, så nu lär det bli lite fint i trädgården. Hittade inte allt jag ville ha, men sommaren är ju lång.. ;)

Efter shoppingen fikade vi, och sedan lagade vi middag. Renskavsgryta, så enkelt och så väldigt gott. En hel massa prat och skratt blev det också. Och jag fick mitt obligatoriska hjärnsläpp när mamma spillde ut vatten. Eftersom jag känner min mamma ganska väl, ville jag hindra att hon skulle torka upp från golvet. Och smart som jag är tog jag närmaste vägen.
Typ..


Linda har ju alltid kameran till hands.
Hör ni garven?!
Och nej, jag fastnade INTE!


Som ni förstår hade vi lika trevligt som vanligt. Framåt kvällen körde vi hemåt, mätta och nöjda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar