torsdag 13 september 2007

Kanske det...

man inte ska skriva om glädje på en blogg...?

Hade precis skrivit ett lååångt fint inlägg om att jag inte har skrivit på så länge för det kändes som jag bara skriver när det är trist, olyckligt, grått eller svart och det verkade så tråkigt när jag egentligen är lycklig, glad och positiv nittiofem procent av tiden och egentligen har jag ju skrivklåda.... Hängde du med? Andas...

Sedan råkade jag trycka på fel tangent.

Och så blev det svart. Eller ja, egentligen blev det ju vitt eftersom all text försvann.

Skit oxå

Men vad jag försökte skriva var

Alla mår bra
Jag är lycklig

G'natt


Snurrig idag

1 kommentar:

  1. Sötnos! Markera, kopiera text och klistra in i word innan du trycker på någon knapp alls. Så har du det kvar oavsett. :)
    Så glad att du har det bra!
    Kramar

    SvaraRadera