söndag 23 oktober 2011

Fortfarande väldigt nöjd

Trots en värdelös coach lyckades killarna som spelade Hres2 vinna mot Ale igår med 9 - 1, gott! I morse satt coachen på läktaren och tittade på JAS-killarna som vann sin match mot Älvstranden med 7-1.
När middagen intogs i hemmasoffan fick den numera avsatta coachen (är bättre på lagledarjobbet!) reda på att säsongens första förlust kom i Div 5 matchen mot Lerum. Tråkigt, men en förlust med uddamålet är inget att hänga läpp för, vi tar dem nästa gång..
Och för den som inte förstod, jag avsatte mig själv - killarna är goa nog att inte klaga en sekund på mig. Och det visar deras storhet - jag är verkligen urdålig på att coacha innebandy.. :)

Mycket innebandy i helgen, alltså. Thomas var nog inte ledsen, han har fått äga tv'n som bara visat fotboll och hockey. En del packning och resnerver har också figurerat - Linda och hennes kompis åker till Egypten i morgon bitti, och jag ska köra dem till Landvetter. Klockan ringer halv fem, så det blir ingen sen kväll..

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar