fredag 28 september 2012

Norton

Fick just ett mail från Norton Symantec där de ville att jag skulle betygsätta dels deras kundstjänst och dels deras produkt.. Och det blev inte så bra betyg, för uttrycka sig milt. De fem första kontakterna skedde via telefon med trevliga personer, men de klarade inte av att hjälpa mig att återställa säkerhetskopian. Den 6:e gången blev det via chatten, men det var ingen trevlig upplevelse. Fick vänta en halvimme, drygt, på svar. Fick tala om vad mitt problem är,det tog flera minuter mellan varje svar jag fick och sedan läste han tydligen om vad som hänt tidigare - sedan snoppade han av mig och sade att jag får åtekomma på måndag för de slutade nu... Men det var tid kvar, och inte sjutton avbryter man ett supportsamtal på det sättet?
Har inte kontaktat dem mer, försöker lösa eländet själv. Får se hur det går, skulle så gärna vilja ha åtminstone några av bilderna tillbaka.. :(

Annars är det ok, förutom ryggont idag. Men det är nog bättre i morgon.

Sov gottt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar