torsdag 3 januari 2013

Slappar

Har gått in i slappar-mode ordentligt nu. Det verkar som kroppen behöver det, har ont på alla möjliga konstiga ställen. Och på de vanliga. Förståss. Sova går väl sådär, men eftersom det är helledigt från det mesta funkar det ju ändå. Är så fruktansvärt trött, bara.
Försökt få tag i träningstider till killarna under uppehållet, men det är visst helkört. Men med både innebandycup OCH innefotbollscup i stan samtidigt, finns det inte en chans att ett Div 1 lag ska få en enda träning..
Skräp är det.

Så då var gnället avklarat och vi går vidare.

Nyår tillbringades med Linda och Anne. Väldigt skön kväll, med god mat och en hel del fniss och massa prat. Thomas jobbade och Daniel firade med kompisar.
Nyårsdagen tillbringades hos mamma. Det var dax för den traditionella, extremt goda julmiddagen. Säger bara: min mamma lagar världens goadaste mat!

Kanske blir det ett besök på My Dog på Svenska Mässan i helgen. Det hade ju varit kul, eftersom det har varit knöligt att få till det i flera år. Vårt lag brukar ju hålla arrangemang för Gothia Cup I Flatåsskolan samma helg, men i år har jag klivit av. Jojomensan, ni läste rätt - jag ställde inte upp i år. Vad säger ni nu, va? Jag kan faktiskt säga nej! Väldigt mallig för det, faktiskt ;)
Fast ett litet pass på lördag kväll blir det nog, men bara i seket. För det är ju roligt. Och då sitter jag ju hela tiden.
Men My Dog var det ju. Om jag kommer ur sängen på lördags morgonen åker jag nog ner, för det är ju kul att titta på alla hundar i lugn och ro. I år har vi inte anmält några själv, så det blir ju bara avkoppling - och lite shopping kanske..

Nu blir det nog en film och lite glass kanske
Go' kväll!



2 kommentarer:

  1. LÄNGTAR tills min skola är slut, då ska jag slappa!!!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Det är ganska ok, faktiskt.. Fortsätter nog ett tag till :)

    SvaraRadera