torsdag 9 juli 2015

Fin dag

Och så kan man lägga ännu en födelsedag till handlingarna.
Det börjar bli ett antal nu, tror jag slutar räkna dem.

En fin dag blev det iaf, med många fina telefonsamtal och sms. Dessutom sanslöst många gratulationer på Facebook. Tänk att så många tar sig tid att skriva en rad, man blir så glad!

Linda kom hit, och Thomas var ledig så vi hade en fin eftermiddag och kväll. Daniel hade lite annat för sig, men förhoppningsvis syns vi nästa vecka
De hade tillsammans med mamma köpt en väldigt fin present:

En tjock bunt sådana här fick jag!
Den bästa presenten som finns, och jag brukar få den att räcka länge :D

Jag kan utan vidare konstatera att en finare familj än vad jag har, kan man inte hitta någonstans!
Och dessutom kommer fler nästa vecka, sedan tar vi ett uppsamlingsheat lite senare i sommar eftersom inte alla har möjlighet att komma just nu. Då hoppas jag att alla mina kära är så friska och krya som det går.

God natt önskar en mycket nöjd och tillfreds tant som nog alltid kommer att förbli någonstans mellan 17 - 40 år.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar