måndag 4 januari 2016

Seg..

Det är lite segt nu.

Har struntat fullständigt i Viktväktarna ett tag. De har ändrat programmet och allt som möjligtvis kan strula har strulat. Inget funkade i varken app eller dator på mer än en månad och då är det ju ganska svårt att ha kollen. Kom inte åt recept eller hur man räknande ut poängen överhuvudtaget. Sedan kom julen och eftersom motivationen redan låg under lågvattenmärket, struntade jag helt i allt. Förhoppningsvis ska det funka något bättre nu, så i dagarna ska jag ta tag i eländet igen. Har inte vägt mig på ett par veckor, men ett par kilo har jag nog lagt på mig senaste 6 veckorna. Tror att det "bara" är 10 kg ner nu, så det får bli skärpning.
Nu blir det risgrynsgröt till frukost i morgon, lite choklad ikväll och möjligtvis lite glögg.
Sedan får det vara bra.

Nu ska det bli roligt att gå igång igen. Har några mål, men håller dem för mig själv ett tag till :)

Bildresultat för aladdin choklad
Men först blir det nog några bitar till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar