fredag 15 februari 2013

Snabbtur

Precis landat hemma efter att hämta gamla Bettan i Varberg. Fick ju köra ner gamlingen eftersom gamla fel blev som nya och "hon" inte var körbar. Igen. Fick låna en fin, alldeles ny Meriva, men det är ju inte det samma som vår fina, gamla trotjänare. Nu fick jag äntligen hämta hem "henne" efter två veckor.
Ja, jag pratar om bilen alltså.
Garantireparation, och så fick det bli en service. Hoppas hon håller ett tag till nu. Även om det påpekades lite som behöver fixas. Men det får bli framemot våren..

Ikväll är det match mot Lerum, jag laddar med massor av halstabletter, ljummet vatten och Panodil. Och så hoppas jag på vinst.

Sedan får det bli vila, och det vette sjutton om jag inte hämtar upp en flaska glögg ur matkällaren.
Thomas jobbar hela helgen, så det blir nog lite inspelade vampyrserier och anat trevligt som han inte gillar ;)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar