onsdag 20 februari 2013

Nästa offer

Då var det Daniels tur att sänkas av influensan. Tredje dagen av hög feber, frossa och alla de andra symptomen som brukar dyka upp. Och en sjuk man är en otroligt sjuk man. Say no more.

Jag hoppas stilla att det är samma influensa jag haft, annars ligger jag ju pyrt till. Håll en tumme för att jag ska klara mig, har ingen lust att slåss med en till..

Efter den senaste matchen i Div 1, är det klart att vi är tillbaka i tvåan nästa säsong. Inget oväntat, men lite surt iaf förstås. Men vi ska spela de sista matcherna som om vi kan vinna serien och sjunka med flaggan i topp, det är helt klart. På söndag åker vi till Lidköping och försöker ta några poäng. Med tanke på hur vi spelade mot Lerum ska det inte vara omöjligt.
Det händer en del i klubben just nu, men inget jag skriver om här. Men tankarna flyger och far och vi får se vad som händer.

Har inte så mycket att skriva om idag, är fortfarande väldigt trött och sliten efter förra veckans influensa. Var iaf hos sjukgymnasten igår, och fick faktiskt en månads träning till. Det ska bli skönt, den här månaden utan träning har sänkt kroppen ganska ordentligt. Värken är inte att leka med just nu. Får försöka hitta en motionscykel som inte kostar skjortan, men som ändå går att justera så att jag kan sitta ordentligt. Inte en helt lätt ekvation.. Har ingen lust och ingen möjlighet att lägga 5-7000 kr på en motionscykel.. :/

Som ni hör är humöret inte så värst idag, så jag lägger ner skrivande. Åker och rastar syrrans hundar, sedan drar jag något gammalt över mig när jag kommer hem.

Ha en go dag därute! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar