tisdag 26 februari 2013

Nåja

Resan till Lidköping gick ju bra, fint väglag och inte mycket trafik. Matchen glömmer vi.

´
Kola och Rollo på marsvinsjakt hemma hos Linda :)
 
Annat? Tja, solen skiner över Göteborg och avslöjar mina otroligt smutsiga fönster. Får hoppas på plusgrader så jag kan ta hand om den OCH bilen, som är lika skiten. Under tiden blir det persienner ner och blunda när man går till Gamla Bettan.. ;)
Nu är det dags för promenad med syrrans två busar, de på bilden ovanför. Mina fyra vägrar att gå ut innan Thomas vaknar i eftermiddag. De kommer ner när jag gör min frukost, när mackan är uppdelad på fem och uppäten piper de upp för trappan och lägger sig hos honom igen. Slöfockar och myspysar är de allihop :)
 
Ha en go dag i solen!
 

6 kommentarer:

  1. Och tänk att det snart är sommarväglag!

    SvaraRadera
  2. Åhå! Lidköping, min hemstad! Då är jag glad att det gick bra för dem:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, alltså vi hade ju gärna vunnit.. ;)

      Radera
  3. Det ser så fint och städat ut på bilden.. Nog dags att städa igen xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har lite att ta hand om här först: Tvätta fönster, dammsuga, tvätta golv, rensa rabatter, klippa gräs.. ;)

      Radera