söndag 10 mars 2013

Jaaaaa!

Åkte till Lerum och mötte Floda i dag i Divettan.
Och vann! Andra matchen i rad!
Dessutom - just den här matchen var den jag mest av alla under hela säsongen som jag verkligen ville vinna. Anledningen håller jag utanför bloggen, men matchen vann killarna åt mig. Såååå jääääla gott :D Älskar mina gubbar lite extra idag!

Annars? Ja, mys i soffan framför melodifestivalen med en god middag, tom Thomas tittade en stund! Han var väl inte jätteimponerad av vinnarlåten, men han gillade kavajen Robin hade på sig, haha
Nu kollas det på NHL, och jag tittar igenom några bloggar.

Läser på twitter att Mymlan fick ett spel på Janne Josefsson, en person som jag bara inte kan ha någon som helst respekt för. Ett större ego får man nog leta efter.
Mymlan har jag följt av och till sedan jag hittade ut på nätet för en himla massa år sedan. Det var hon som hjälpte mig då och då, när jag som helt ny i cybervärlden tog de första stapplande stegen, lika förvirrad som vanligt. En häftig kvinna som har upplevt mycket, och är en ruskigt duktig skribent.

Nu är det dax att krypa till kojs. I morgon ska vi fira mamma som fyller år, med god middag och familjeträff!
Det ser ut att bli en härlig helg :D

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar