lördag 30 mars 2013

Glad Påsk ♥

Fågel Fenix har landat i vårt vardagsrum och det blev väldigt fint :)
Ja vi har alltså satt upp en fondvägg för att lätta upp lite i vårt caffelatte-rum.
Men arbete skapar arbete - upptäckte att jag nog får fixa nya gardiner, de jag har passar inte så bra. Och så såg jag ljusen, de funkar inte heller.. Thomas sliter sig i håret han inte har när han hör mig, hahaha  ;)



Nu sitter vi i soffan och njuter, lukten av kyckling i ugnen retar aptiten. För städningen väntar vi med till i morgon..

Linda blir sakta men säkert bättre. Yrseln har börjat avta äntligen och hon blir lite piggare för varje dag. Melvin har flyttat hem igen, till bådas glädje. Han skuttade som en liten gummiboll när han såg var han var efter att jag kört dem hem igår. :)

Glöm inte att ställa om klockan i natt, nu kommer sommaren!
Brrr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar