onsdag 27 mars 2013

Skräpkommentarer

Jag har fått lägga in ordverifiering på kommentarerna eftersom jag den sista tiden fått väldigt mycket skräpkommentarer. Iofs tar filtret det, men ändå.
Ledsen för besväret, men så får det bli!

Renoveringen av toa går in på slutvarvet. Thomas är och handlar skåp och lite rördelar, så idag eller i morgon kan vi lämna det kapitlet bakom oss :) Härligt!
Jag har grundat en dörrkarm och i helgen blir det nog tapetsering av fondvägg. Sedan blir det vila ett tag för min duktige man. Eller ja, jobba måste han ju, men renoveringen går på semester..

Kramar

2 kommentarer:

  1. Och det slipper man med ordverifiering alltså? Jag får också massor och är enormt trött på dem. De fastnar i filtrer precis som du säger men det är jobbigt ändå. :(
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska visst hjälpa en del iaf. Tänkte testa ett tag.
      Kram :)

      Radera