måndag 2 november 2015

Nu så

Nu har vi fiber - som fungerar :)
TV'n och bredbandet har funkat utan avbrott hela helgen, box installerad och nya funktioner undersöks. Våra streamingtjänster funkar och vi har nog tillgång till de flesta av min älskade sambos sportkanaler. Thomas var inte jätteglad idag iofs, för han hade inte fått Viaplay att funka i natt, men efter en koll så tror jag att fel inloggning och ett tillfälligt fel i sändningen ställde till det. Jag hoppas på det iaf!

Vi vann en go seger med Zenith igår, äntligen föll bitarna på plats, både spel och inställning. Domarna är ett problem, men det vet vi ju tyvärr. Domarbristen gör att de får döma i för höga divisioner, och det blir ju sisådär. De gör ju sitt bästa men det blir lite tokigt ibland. Som tur är går det åt båda hållen.. Men det är samma för alla, fokus på vårt eget gör att vinsterna kommer att fortsätta.

Nu är det dax för lite mat. Thomas har just gett sig iväg till jobbet och jag tänkte gå lös på Citrus med saxen. Får se hur långt jag kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar