måndag 7 december 2015

Bristande respekt för kunder

Jag är som ni vet Viktväktare.
Det är något som verkligen fungerar bra för mig som har lite olika hälsoproblem. Det är dyrt tyvärr men värt det.

Nu är jag och fruktansvärt många dock oerhört besvikna på företaget. De gör en större förändring i programmet, både när det gäller hemsidan, appen och dessutom förändras deras poängsystem. Helt ok, men..
Det har inte funnits någon information om vad som händer, appen och hemsidan krånglar oavbrutet, man får inte svar när man mailar eller kontaktar dem på annat sätt. Det här har hållit på sedan i somras, så det är inget nytt strul. Man tappar sugen, man blir väldigt arg och och besviken, för man betalar ett par hundringar varje månad för ingenting.
Nu skrev VD'n ett ursäktande mail som inte sa något om hur vi ska kompenseras utan han förutsatte mer att vi ska ha tålamod..?!
Fick en betalfri månad men först efter att skrivit flera mail och också skrivit via andra kontaktvägar. Linda har mailat tre gånger och inte fått svar. På hemsidan, Facebook och Instagram informeras det ingenting utan de låtsas som allt är toppen och så lägger vi ut ett recept till..
Det är otroligt oseriöst, men kanske typiskt eftersom det är ett stort globalt företag..
Hoppas att det funkar snart, för nu är det trögt med viktnedgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar