lördag 12 december 2015

Leabruten

Idag är jag trött och lite sliten, ont i kroppen men på gott humör.
Var med laget i Billingsfors och mötte trean i tabellen, en brötigt, jobbigt lag att möta.
Men vi tvålade till dem med 7-2, mycket skönt!
Men det är en lång resa en fredagskväll, lite drygt 5 timmar ToR, och sedan ska man köra till o från hallen också. Åkte hemifrån kl 14 och var inte hemma förrän tjugo över tolv så det blev en lång dag.

Men när jag kom hem hade Thomas fixat skinkan som vi ska ha i morgon när vi kör en lite tidig julmiddag för Daniel &Mikael som åker nästa söndag, och Mona som firar jul med Ronny & Annika. Han åkte till Linda för att hämta lite penslar och kom hem med tre påsar bullar som åkte direkt i frysen.
Ja, nästan direkt iaf. Vi snodde ett par för provsmakning, och mmm så goda! Hon är väldigt duktig på hembakt och matlagning min dotter! ♥

Nu ska jag åka en sväng till Kvantum och fylla på förråd till i morgon. Sedan tror jag nog att jag klär julgranen och kanske gör Jansson. Kanske.
Och så blir det hockey på TV'n! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar