lördag 12 december 2020

Jojo



Jag kommer nog inte att ta influensavaccinet igen..
Sitter i soffan och är helt slut - blev rejält dålig av sprutorna. Sista dryga dygnet har tillbringats i
ryggläge, med feber, frossa, illamående, kräkningar och värk. 
Så här ser mina armar ut, 3 dygn efter sprutorna. De känns..
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. En banan är nere och har fått stanna kvar. Annars har jag inte ens kunnat behålla vatten - förutom saftsoppa (!!). Linda sa att det brukar funka för henne, och det gjorde det faktiskt för mig också. Så inatt har jag smuttat på Ekström saftsoppa och njutit.. 😉
Tack älskade dotter, det funkade! ♥️




4 kommentarer:

  1. Men fy så jobbigt. Hoppas du snart mår bättre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar släppa nu, tack o lov! Kramar

      Radera
  2. Men stackars! <3 Hoppas att du mår bättre snart! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar vända nu, men det blev verkligen en pers. Får kontakta Närhälsan i morgon, för det var lite väl häftigt faktiskt. Och jag är långt ifrån ok ännu. :(
      Kramar

      Radera