fredag 31 maj 2013

Glad

Hade ju ett möte med innebandylagen ikväll. Det handlade helt enkelt om de kunde tänka sig att slå ihop två lag till ett och på så sätt rädda laget och klubben.
Och så blev det. Efter att ha gett förutsättningarna och mina tankar (som jag våndats över hur jag skulle lägga upp det!!) blev det ganska enhälligt beslut om att vi går vidare som ett lag.
Så glad och så nöjd. Vågade inte hoppas att det skulle funka, men jag borde vetat bättre än att inte tro på mina gubbar!
Sååå skönt!

Varit hos Linda och grejat lite idag. I morgon kommer en god vän och hämtar marsvinen som hon sålt till hans systrar. Lite sorgligt för henne, men hon hinner inte riktigt med dem och jag är ganska tacksam. Är ordentligt allergisk mot dem, och nu behöver jag inte klia ögon och andas tungt när jag är hemma hos henne  :)

I morgon blir det en sväng till Varberg igen. Anneli ska få ett par timmars pemission från sjukhuset och jag har lovat att hämta henne på avdelningen. Betala räkningar och sedan hem till mamma för fika och massor av gos med Älva står på programmet. Det ska bli roligt :)

Nu blir det sängen för undertecknad. Det har varit en turbulent dag, som slutade väldigt bra. Nu är jag helt slut, så sängen drar verkligen!

Nattinatti alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar