onsdag 17 april 2013

Shopping

Linda och jag var en sväng till Ullared idag, detta fantastiska ställe! Blev en väldigt kort stund (allting är relativt!!) för vi hämtade upp min goa vän Marie och hennes dotter Caroline på vägen efter att de slutat sina jobb.

Vi hade väldigt roligt på vägen dit, vi är ju ganska pratglada alla fyra. Väl inne snurrade jag runt som vanligt och visste inte vad jag stoppade ner i kundvagnen, Linda hittade ingen jacka men däremot två väskor, två mobilskal och en plånbok - alla med nitar förstås, jag köpte leggings (på något sätt fick jag med mig ett par långa och två par pirat??!!) linne och två pippitröjor.

Och så det här
 
 
Liite hjärnsläpp tror jag. Jag menar FEM paket med kaffefilter, ännu fler WC-sticks,
M&M (ska ju INTE äta sådant) 3 påsar Ahlgrens bilar (ska INTE äta sådana heller)
och plastpåsar. Som jag redan hade.
Men de är nog bra att ha.
Typ
 
 
Jag är inte något vidare på det där med shopping. Hittar aldrig det jag ska ha, kommer alltid hem med en massa annat. Men som sagt, vi hade roligt.
På vägen hem också :D
 

1 kommentar: