söndag 6 januari 2019

Bra dag

Det blev en fin dag idag!

Släpade mig likt en zombie ur sängen i morse, allt före klockan 11 är ju alldeles för tidigt för mig. Nu var det andra dagen på raken som jag kravlade mig upp halv nio, så det var lite segt..

Vi hade ett rejält manfall i laget den här matchen, därtill bara en målvakt - som dessutom inte tränat med oss sedan lucia. En av de båda tränarna kom hem kl hal åtta i morse efter en månad i Thailand. Ganska strongt att ställa sig att coacha laget, flygresan tog 28 timmar..
Så förutsättningarna var inte maximala.
Men det är ju oftast då laget sträcker på sig och bara kör. Vinst med 8-2 känns ju som en väldigt bra start på 2019!

Och inte  blev det sämre när jag kom hem och fick veta att Marianne och Mia tog en grym 6:e plats på tävlingen (Rallylydnad Avancerad, My Dog 2019) idag! Makalöst bra gjort! 💗


Kontakten mellan de här två stjärnorna är verkligen inte att leka med!
Fantastiskt att se! 
Bilden stal jag mycket fräckt från Mariannes Facebook.
Annica Andersson tog den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar