onsdag 2 januari 2019

Ny säng

Har sovit sämre än vanligt de senaste månaderna, varit väldigt värkig.
För att Thomas ska kunna sova lägger jag mig i balkongrummet, då kan jag läsa eller titta på tv och snurra runt i sängen utan att väcka honom. Det var Lindas gamla säng, och den hade många år på nacken nu. Thomas sa för några månader sedan att han tyckte att jag skulle köpa en ny, så Linda och jag åkte ut till Mio på Black Friday-rean. Fick tag en väldigt fin (och skön!) säng till halva priset, perfekt.
Idag kom den hem, och jag har provlegat den. Himla skön! Upptäckte att den onda punkten, typ som en bula, inte sitter i min rygg utan var en fjäder i den gamla sängen som putade upp...
Så det var nog behövligt med en ny, även om jag tycker det är onödiga pengar.


Kommer nog att sova gott inatt!

För övrigt har vi haft en riktigt skön slappardag, kollat på film och nu är det JVM-match. Det kan ju bli en tidig kväll, vi får se... 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar